BO’LAJAK CHET TIL O’QITUVCHI-TALABALARNING O’QISH KO’NIKMALARINI RIVOJLANTRISHDA PEDAGOGIK DIAGNOSTIKANING AHAMIYATI

Основное содержимое статьи

Rustamova Adash Eshankulovna

Аннотация

Annotatsiya: Mazkur maqola pedagogik diagnostika vositasida oliy ta’lim talabalarining o’qish kompetensiyasini rivojlantirish bo’yicha ilmiy nazariy asoslar, psixofiziologik asosi, prinsip va vositalari, o’rgatuvchi mashqlari xususida ma’lumot beradi.

Информация о статье

Как цитировать
Rustamova Adash Eshankulovna. (2023). BO’LAJAK CHET TIL O’QITUVCHI-TALABALARNING O’QISH KO’NIKMALARINI RIVOJLANTRISHDA PEDAGOGIK DIAGNOSTIKANING AHAMIYATI. USTOZLAR UCHUN, 24(3), 224–236. извлечено от http://pedagogs.uz/index.php/01/article/view/358
Раздел
Статьи

Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar

J.Jalolov. Chet til o’qitish metodikasi. T.2012.434b.

С. К. Фоломкина: 1) Методика обучения чтению на английском языке в средней

школе: Доктор, дисс. — М., 1974; 2) Обучение чтению (текст лекций по курсу

„Методика преподавания иностранных языков"). — М.: МГПИиЯ, 1980.

Очерки методики обучения чтению на иностранных языках./ Под ред. И. М.

Бермана и В. А. Бухбиндера. — Киев: Высшая школа, 1977. – 11.

И. Клычникова. Психологические особенности обучения чтению на иностранном

языке. 2-е изд. — М.: Просвещение, 1983, 6.