BO’LAJAK CHET TIL O’QITUVCHI-TALABALARNING O’QISH KO’NIKMALARINI RIVOJLANTRISHDA PEDAGOGIK DIAGNOSTIKANING AHAMIYATI

Main Article Content

PhD, dotsent, Samarqand davlat chet tillar instituti

Abstract

Annotatsiya: Mazkur maqola pedagogik diagnostika vositasida oliy ta’lim talabalarining o’qish kompetensiyasini rivojlantirish bo’yicha ilmiy nazariy asoslar, psixofiziologik asosi, prinsip va vositalari, o’rgatuvchi mashqlari xususida ma’lumot beradi.

Article Details

How to Cite
Rustamova Adash Eshankulovna. (2023). BO’LAJAK CHET TIL O’QITUVCHI-TALABALARNING O’QISH KO’NIKMALARINI RIVOJLANTRISHDA PEDAGOGIK DIAGNOSTIKANING AHAMIYATI. Ustozlar Uchun, 24(3), 224–236. Retrieved from http://pedagogs.uz/index.php/01/article/view/358
Section
Статьи

References

Foydalanilgan adabiyotlar

J.Jalolov. Chet til o’qitish metodikasi. T.2012.434b.

С. К. Фоломкина: 1) Методика обучения чтению на английском языке в средней

школе: Доктор, дисс. — М., 1974; 2) Обучение чтению (текст лекций по курсу

„Методика преподавания иностранных языков"). — М.: МГПИиЯ, 1980.

Очерки методики обучения чтению на иностранных языках./ Под ред. И. М.

Бермана и В. А. Бухбиндера. — Киев: Высшая школа, 1977. – 11.

И. Клычникова. Психологические особенности обучения чтению на иностранном

языке. 2-е изд. — М.: Просвещение, 1983, 6.