TARIX DARSLARINI SAMARADORLIGINI OSHIRISHDA TARIXIY FAKTLARNING ROLI
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya: Tarix fanlarini o'qitish samaradorligini oshirishning murakkab
vazifasini muvaffaqiyatli hal etish, uni takomillashtirish faqat pedagogik faoliyatini
ob'ektiv har tomonlama tahlil qilish asosida o'qitish va ta'lim jarayonini samarali
qurishga asoslangan holda amalga oshirilishi mumkin.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Adabiyot:
"O'zbekiston Respublikasi Oliy ta'lim tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish
konsepsiyasini tasdiqlash to'g'risida"gi PF-5847-sonli prezident farmoni. Toshkent. 8
oktyabr 2019 yil.
Mirziyoev Sh.M. Yangi O'zbekiston strategiyasi. Toshkent. "O'zbekiston",
-B. 233.
G'afforov Ya.X. Tarix o'qitish metodikasi/ . Darslik. Toshkent:-B.285.
Davlatov O.G'. Talabalarda axborot xavfsizligini ta'minlash kompetentligini
tarixiy-madaniy meros vositasida rivojlantirish: Avtoref. ped.fan.bo'yicha fal.dok. -
Toshkent, 2018. - 57 b.
Ismailov A.F. Akademik litseylarda tarix fanini o'qitishning innovatsion
texnologiyalarini takomillashtirish: Avtoref. ped.fan.bo'yicha fal.dok. - Toshkent,
- 50 b.