TYUTORLIK FAOLIYATINI TASHKILIY METODIK JIHATDAN SHAKLLANTIRISHNI PEDAGOGIK SHART-SHAROITLARI
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya. Maqolada tyutorlik faoliyatining maqsad va vazifalari, tyutorlik faoliyatining tashkiliy, huquqiy va metodik jihatdan shakllantirishning asosiy mazmuni yoritib berilgan.
Информация о статье
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2019-yil 8-oktabrdagi “O‘zbekiston Respublikasi oliy ta’lim tizimini 2030-yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash to‘g‘risida”gi PF 5847-son Farmoni// lex.uz.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Oliy ta’lim muassasalarida ta’lim jarayonini tashkil etish bilan bog‘liq tizimni takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” 2020-yil 31-dekabrdagi 824-son Farmon// lex.uz.
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Respublika Oliy ta’lim muassasalarida talabalarni turar joy bilan qamrab olish darajasini oshirish chora-tadbirlari to‘g‘risida” gi 563-sonli qarori, Davlat oliy ta’lim muassasalarida tyutorlik faoliyatini tashkil etish tartibi to‘g‘risidagi “Namunaviy nizom”. 10.09.2021. Farmon//lex.uz.
Ibragimovna, T. I. (2023). Preparing Future Educators for the Formation of Life Skills in Students. World of Science: Journal on Modern Research Methodologies, 2(3), 170-173.
Muhammadovna, O. R. N. (2022). TALABA SHAXSINI INDIVIDUAL RIVOJLANTIRISHDA TYUTORLIK FAOLIYATINING ASOSIY KONSEPTSIYALARI. TA'LIM VA RIVOJLANISH TAHLILI ONLAYN ILMIY JURNALI, 2(12), 144-149.
Mukhammadovna, U. N. (2023). IMPLEMENTATION OF TUTOR’S SUPPORT MODEL IN HIGHER EDUCATION. CURRENT RESEARCH JOURNAL OF PEDAGOGICS, 4(03), 58-64.
O‘rinova, N. M. (2023). BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARNI TYUTORLIK FAOLIYATIGA TAYYORLASH MEXANIZMLARI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(4-2), 301-307.