BOSHLANG'ICH SINF O'QUVCHILARIDA O'QUV JARAYONIGA MOSLASHUVINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya: Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining oquv
jarayoniga moslashuvining psixologik xususiyatlari haqida keng yoritilgan.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Adabiyotlar:
G‘oziyev, E. (2010). Umumiy psixologiya. Yangi asr avlodi.
Davletshin, M. (2002). Umumiy psixologiya. TDPU
Ochilob F.I. Ilg‘or pedagogik texnologiyalar asosida boshlang‘ich sinflarda dars
samaradorligini oshirish xususiyatlari. Zamonaviy ta’lim / СОВРЕМЕННОЕ
ОБРАЗОВАНИ. 2016. 5. -7 s.
Mavlyanova R.A. Paxmankulova N.X Boshlang‘ich ta’limda innovatsiya
(metodik qo‘llanma). -Toshkent, 2017. -195 s.
Hamre, B. K., & Pianta, R. C. (2001). Erta o'qituvchi va bola munosabatlari va
sakkizinchi sinfgacha bolalar maktabining natijalari traektoriyasi. Bola Rivojlanishi,
(2), 625-638.
Horovits-Kraus, T., Vannest, J. J., & Holland, S. K. (2013). Bolalar va
o'spirinlarda hikoyani tushunish va malakali o'qish uchun asab tizimining bir-biriga
o'xshashligi. Neuropsychologia, 51 (13), 2651-2662.
Kellam, S. G., Ling, X., Merisca, R., Jigarrang, C. H., & Ialongo, N. (1998).
Birinchi sinf sinfidagi tajovuzkorlik darajasining o'rta maktabga tajovuzkor xatti-
harakatlarning borishi va moslashuvchanligiga ta'siri. Rivojlanish va psixopatologiya,
(2), 165-185.
Trivette, C. M., Dunst, C. J., Hamby, D. V., & O'herin, C. E. (2009). Kattalarni
o'rganish usullari va strategiyalarining xususiyatlari va oqibatlari. Qishki Tadqiqot
Sintezlari, 2(2), 1-34.
Ventsel, K. R. (1993). Yaxshi bo'lish baho beradimi? O'rta maktabda ijtimoiy
xulq-atvor va akademik kompetentsiya. Ta'lim psixologiyasi jurnali, 85(2), 357.