MATEMATIKA OʻQITISHDA OʻQUVCHILARNI KREATIV FIKRLASHGA OʻRGATISH
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya. Ushbu maqola matematik ta'limda fikrlashni rivojlantirishning
ahamiyatini o'rganadi va o'qitishning samarali usullari haqida tushuncha beradi. Asosiy
e'tibor talabalarni matematik muammolarga innovatsion istiqbollar bilan yondashishga
undash va shu bilan ularning muammolarni hal qilish ko'nikmalarini oshirishga
qaratilgan. Maqola adabiyotlar tahlilini birlashtiradi, o'qitishning turli usullarini
muhokama qiladi, tadqiqotlar natijalarini taqdim etadi va matematika sinfida kreativ
fikrlashni rivojlantirish bo'yicha takliflar bilan yakunlanadi.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Adabiyotlar:
Rabbimov M. (2021). Boshlang‘ich sinf matematika darslarida o‘qitish
vositalardan foydalanish xususida. Журнал инновации в начальном
образовании, 1(1).
Qazibekov M., & Muhlisa O. (2022). Matematika darslarida o‘quvchilarning
mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish vositalari. Журнал математики и
информатики, 2(2).
Саидова М., & Рахмонова А. (2022). Boshlang‘ich sinf matematika darslarida
mustaqil topshiriqlardan foydalanish usullari va ahamiyati. Общество и
инновации, 3(2), 84–90.
Yusupova S. (2021). Boshlang‘ich sinf matematika darslarida algebraik
materiallarni o‘qitishda kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan ta’lim
darajalari tahlili. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social
sciences, 1(9), 914–920.
kizi Yusupova S.T., & Sayidrahimova D.S. (2022). About the classification of
religious texts. Eurasian Journal of Academic Research, 2(2), 63–65.
kizi Yusupova S.T. (2019). Study of religious functional style in the world
linguistics. Scientific Bulletin of Namangan State University, 1(12), 173–178.
Sayidmahamadjanovna S.D. (2022). About the classification of religious texts.
Eurasian Journal of Academic Research, 2(2), 63–65. 10. Abdazimova H. (2022).
Pedagogika fanining ilmiy-tadqiqot metodlaridan foydalanish. Scientific
progress, 3(4), 271–274