GASTRONOMIK TURIZM BOZORIDA MARKETINGNI TASHKIL ETISH VA QO’LLASH TAMOYILLARI
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya: Gastronomik turizm bozorida marketingni tashkil etish va qo’llash bo’yicha bir qancha talab va takliflar ishlab chiqilgan va chuqur taxlil qilingan.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Foydalanilgan adabiyotlar ro’yxati:
Resolution of the President of the Republic of Uzbekistan dated December 2, 2016 on the organization of the State Committee for Tourism Development of the Republic of Uzbekistan.
«Туризм со вкусом узбекского риса». Данилов С. Ташкент: 2013 г.
Баумгартен, Л. В. Маркетинг гостиничного предприятия: учебник для вузов / Л. В. Баумгартен. – Москва : Издательство Юрайт, 2021. – 338 с.
Скобкин, С. С. Маркетинг и продажи в гостиничном бизнесе : учебник для вузов / С. С. Скобкин. – 2-е изд., испр. и доп. – Москва: Издательство Юрайт, 2021. – 197 с.
X. Ф. Очилова, Д. С. Умирова “ГАСТРОНОМИЧЕСКИЙ ТУРИЗМ: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА” Учебник Москва Берлин 2021.6.p.
Decree of the President of the Republic of Uzbekistan dated August 13, 2022 "On measures to further develop the tourism industry in the Republic of Uzbekistan."
Данилов С. «Туризм со вкусом узбекского риса». Ташкент.: 2013 г.