МАЛАКАЛИ ПЕДАГОГ КАДРЛАР ТАЙЁРЛАШ ТИЗИМИНИ ЯНАДА ТАКОМИЛЛАШТИРИШ МАСАЛАЛАРИ (КИМЁ ФАНИ МИСОЛИДА)
Основное содержимое статьи
Аннотация
Аннотация: Ушбу мақолада педагогик таълим кластерининг илмий-педагогик муаммо сифатидаги аҳамияти тадқиқ қилинган. Унда хорижий тадқиқотчиларнинг фикрлари умумлаштирилган, педагогик таълим кластери тушунчасига таъриф берилган, Ўзбекистон шароитида уни тадбиқ этишнинг зарурати илмий асосланган. Унинг самарадорлиги таъҳлил қилинган, натижалар ва бошқа фарқлар кўрсатилган ҳолда унинг мақсад, вазифалари ҳамда таълимдаги ютуқларини кўрсатиб беришга ҳаракат қилинган.
Информация о статье
Библиографические ссылки
АДАБИЁТЛАР РЎЙХАТИ:
Хайдарова О.Қ. Булажак касб таълим ўқитувчиларини таълим жараёнига
технологик ёндошувга тайёрлаш: Дисс. ... пед. фан. номз. - Т.: 2005.- 143 б.
Хуторский А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Народное образование. - 2003. - №2,- С. 58-65.
Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и
компетентностный подход // Высшее образование сегодня. -2004,-№8.-С. 26-31.
Ernazarova G.O. The need to study pedagogikal professional thinking/ Eurasian
journal of Learning and Academic Teaching journal impact factor:8.115.ISSN(E):2795-739X.volume 5/February 2022. 95-98 p.