TURIZMDA MARKETING XIZMATINI TASHKIL ETISH
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya: Borgan sari o'zaro bog'langan va raqobatbardosh global bozorda turizm sanoati tashrif buyuruvchilarni jalb qilish, daromadlarni oshirish va kuchli brend mavjudligini o'rnatish uchun samarali marketing strategiyalariga tayanadigan jonli va dinamik sektor sifatida ajralib turadi. Turizmda marketing xizmatlarini tashkil etish nafaqat biznes ichidagi funktsiya, balki butun dunyo bo'ylab turistik korxonalarning muvaffaqiyati va barqarorligini shakllantiradigan strategik imperativdir.Ushbu maqolada turizmda marketing xizmatlarini tashkil etish haqida ma'lumotlar berilgan.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Tuxliyev I.S., Xaitboyev R., Tursunova G.R. Turizm asoslari. O'quv-uslubiy murakkab. - Samarqand, SamISI, 2013. - 372 b.[1]
Qudratov G.H., Pardayev M.Q., Otaboyev R. Oʻzbekistonda turizm salohiyati va uni rivojlantirishda davlat siyosatining asosiy yo'nalishlari. // xizmat ko'rsatish va turizm sohalarini rivojlantirish: muammolar va ularning yechimlari. - T.:Iqtisodiyot va moliya, 2008. - b. 61-70.[2]
Hayitboyev R., Sattarov A. Turizm marshrutini ishlab chiqish texnologiyasi. Samarqand, 2011 yil.[3]
Matyakubov U.R. ―Ekologik vaziyatni hisobga olgan holda turizmning samaradorligi takomillashtirish yo‘nalishlari va istiqbollari mavzusida. nomzodlik dissertatsiyasining konspekti. – Samarqand, 2011. – 12 b.[4]
Halikulov A.N. ―Mehmonxonalarda xizmat ko‘rsatish sifati va samaradorligini oshirish imkoniyatlar dissertatsiya konspekti. Abstrakt. – Samarqand, 2010. – 25 b.[5]