SAMARALI MARKETING STRATEGIYALARI ORQALI O'ZBEKISTONNI RAQOBATBARDOSH TURIZM YO‘NALISHI SIFATIDA JONLANTIRISH
Основное содержимое статьи
Аннотация
Ushbu maqolada biz O‘zbekiston turizm sanoati salohiyati va istiqbollarini ko‘rib chiqamiz, mamlakat o‘zining noyob takliflarini namoyish etish va shiddatli raqobatbardosh global turizm maydonida o‘zini eng yaxshi da’vogar sifatida ko‘rsatish uchun samarali marketing tashabbuslaridan qanday foydalanishi mumkinligini o‘rganamiz. Madaniy mo‘jizalarni ta’kidlash, sarguzasht turizmini targ‘ib qilish, barqarorlikka ustuvor ahamiyat berish va hamkorlik aloqalarini rivojlantirish uchun raqamli texnologiyalarni qo‘llashdan tortib, O‘zbekiston o‘zining tarix va jozibaga boy mamlakatda haqiqiy tajribani izlayotgan zukko sayohatchilar uchun izlanuvchan manzil sifatidagi maqomini tiklashga tayyor.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Tuxliyev I.S., Xaitboyev R., Tursunova G.R. Turizm asoslari. O'quv-uslubiy murakkab. - Samarqand, SamISI, 2013. - 372 b.[1]
Qudratov G.H., Pardayev M.Q., Otaboyev R. Oʻzbekistonda turizm salohiyati va uni rivojlantirishda davlat siyosatining asosiy yo'nalishlari. // xizmat ko'rsatish va turizm sohalarini rivojlantirish: muammolar va ularning yechimlari. - T.:Iqtisodiyot va moliya, 2008. - b. 61-70.[2]
Hayitboyev R., Sattarov A. Turizm marshrutini ishlab chiqish texnologiyasi. Samarqand, 2011 yil.[3]
Matyakubov U.R. ―Ekologik vaziyatni hisobga olgan holda turizmning samaradorligi takomillashtirish yo‘nalishlari va istiqbollari mavzusida. nomzodlik dissertatsiyasining konspekti. – Samarqand, 2011. – 12 b.[4]
Halikulov A.N. ―Mehmonxonalarda xizmat ko‘rsatish sifati va samaradorligini oshirish imkoniyatlar dissertatsiya konspekti. Abstrakt. – Samarqand, 2010. – 25 b.[5]