BOSHLANG’ICH TA’LIMDA INKLYUZIV SINFLARNI TASHKIL ETILISHIDA O‘QITUVCHINING FAOLIYATI
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya: Ushbu maqolada boshlang’ich ta’limning inklyuziv sinflarida o‘qituvchining faoliyati haqida so‘z yuritiladi.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Foydalanilgan adabiyotlar:
Kobilova Sh.X. Inklyuziv ta’lim jarayoniga ilmiy pedagogik yondashuv / “Pedagogik ta’lim, innovatsion gʻoyalar va texnologiyalarning ilmiy-nazariy asoslarini yaratish va uni amaliyotga joriy etish” Xalqaro ilmiy-amaliy onlayn konferensiyasi 2023-yil, 15-iyun. - B.566-568
Kobilova Sh.X. Pedagogical approaches to formation of life safety competence of students with disabilities in practical activity // Academicia: An International Multidisciplinary Research Journal ISSN: 2249-7137 Vol. 13, Issue 1, January 2023.- S. 72-78 (Impact Factor 8.252)
Назарова Н.М. К проблеме разработки теоретических и методологических основ образовательной интеграции / Н.М. Назарова // Психологическая наука и образование. –2011. – № 3. – С. 5-11
Пенин Г. Н. Социально-правовые аспекты инклюзивного обучения лиц с овз в России // Univеrsum: Вестник Герценовского университета. 2/2012.-С.53-54.
Штофф В.А. Роль модели в познании / В.А. Штофф. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1963. – 127 с