TEXNIKAVIY FANLARNI O’QITISH SAMARASINI OSHIRISH YO‘LLARI
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya: Talabani o‘rganishga qiziqtirish uchun o‘zlashtirish bo‘yicha natijalari to‘g‘risida xabardor qilib borilsa va shaxsiy maqsadlar bilan moslashtirilsa, ularda qiziqish oshib boradi. Talabaning o‘quv predmeti bilan faol tarzda shug‘ullanishi yuzaga kelganda o‘quv jarayoni rivojlanadi, chunki talabada birlamchi va ikkilamchi motivlar yuzaga keladi. Talabaning o‘zlashtirishda erishgan natijalarga mos maqtov va tan olish so‘zlarini aytish uning qiziqishini uyg‘otishda ijobiy ta’sirga ega.
Информация о статье
Библиографические ссылки
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 28-sentyabrdagi “Respublikada axborot texnologiyalari sohasini rivojlantirish uchun shart-sharoitlarni tuibdan yaxshilash chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PF-5099 sonli Farmoni.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 27-iyuldagi “Oliy ma’lumotli mutaxassislar tayyorlash sifatini oshirishda iqtisodiyot sohalari va tarmoqlarning ishtirokini yanada kengaytirish chora-tadbirlari to‘g‘risida”gi PQ-3151 sonli Qarori
Mavlonova R, To‘raeva O., Pedagogika. Darslik. –T.: «O‘qituvchi», 2001.
Munavvarov A.Q. tahriri ostida. Pedagogika. T: «O‘qituvchi», 1996 y.
Djumaboeva F. Talabalarni ijodiy fikrlashini rivojlantirish. O‘quv qo‘llanma. –T.: «O‘qituvchi», 2002 y.
Xo‘jaev N. va boshqalar. Pedagogika asoslari. T., 2004.