O‘QUVCHILARDA KIMYO FANIGA QIZIQISHINI HAYOT VA BOSHQA FANLAR BILAN BOGLAB OQITISHDA O‘QITUVCHINING O‘RNI
Main Article Content
Abstract
Maqola tadqiqot maqsadi, ob'ekti, muammosi va predmetini aniqlashga bag'ishlangan. Ushbu maqolada kimyoni o'rganish jarayonida shakllanadigan kognitiv va qiymat yo'nalishlari ko'rib chiqiladi.
Bunda nafaqat kimyoni o‘rganish, balki uning tirik tabiatdagi o‘rni, shuningdek, kimyoni dunyo bilimlari, biologiya, fizika kabi hayotiy fanlar bilan uzviy bog‘lash asosiy maqsad bo‘ladi. Kimyo fanining hayot bilan bog`lanish tamoyilini amalga oshirish jarayoni o`quvchilarda moddalar bilan ishlash tushunchalari va ekologik me'yorlarni rivojlantiradi.
Article Details
References
Общая и неорганическая химия: учебное пособие / Под ред. Денисова В.В., Таланова В.М. – Рн/Д: Феникс, 2018. – 144
Суворов, А.В. Общая и неорганическая химия в 2 т: Учебник для академического бакалавриата / А.В. Суворов, А.Б. Никольский. – Люберцы: Юрайт, 2016. – 607 c.
Энгельс Ф. Диалектика природы. - Маркс К., Энгельс Ф., соч. 2-е изд., т.20, с.343-626.
Ильченко В. Р. Перекрестки физики, химии и биологии. – М.: Просвещение, 1986
Антонов Н.С. Межпредметные связи измерительных комплексов естественно-научных дисциплин в средней школе: Автореф.дис. канд.пед.наук. М., 1969.
Батурина Г.И. Межпредметные связи в процессе преподавания основ науки в средней школе. Сов.педагогика, 1974, № 5, с.153-156.
Г.М. Методика обучения химии в средней школе: Учеб. Для студ. Высш. Учеб. Заведений / Г.М. Чернобельская. – М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2010