OLIY TA’LIM TIZIMIDA “GENETIKA” FANINING BILIM VA FAN SOHASI SIFATIDA AHAMIYATI VA O’ZIGA XOSLIGI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Hozirgi vaqtda genetika fanini talabalarning mustaqil qiziqishlari orqali o‘qitish muammosi oliy ta’limning muhim yo‘nalishlaridan biri hisoblanadi. Ushbu maqolada biz ko'p tilli ta'lim sharoitida genetika fanidan talabalarning mustaqil ishlarini tashkil etishning bir qancha usullarini taklif qilamiz. Biologiya fanini metodik takomillashtirishning borishi yildan-yilga har tomonlama o‘rganilib, tadqiqot natijalari e’lon qilinmoqda. Shu nuqtai nazardan, universitetda biologiya fanining o‘qitilishi va mustaqil ishlarni tashkil etish tahlili olib borildi, bu keyingi yillarda xorijiy va mahalliy mualliflarning asarlarida o‘z aksini topdi. Maqolada Buxoro davlat universitetida ko'p tilli ta'lim sharoitida bo'lajak biologiya yo’nalishi talabalarining mustaqil ishlarini tashkil etish asosida genetikani o'qitish tajribasi keltirilgan. Mustaqil ish samaradorligini tekshirishga qaratilgan eksperimental tadqiqotlar natijalari bayon qilingan. Biz o'tkazgan tahlil biologik talabalarni pedagogik tadqiqotlar ob'ekti sifatida uslubiy tayyorlash kasbiy tayyorgarlik tizimining turli jihatlarini o'z ichiga olishi kerak degan xulosaga kelishimizga imkon berdi. Mustaqil ish orqali ingliz tilida genetikani o'qitish jarayoni talabalarni mavzu va tilni yanada chuqurroq o'rganishga undaydi.
Article Details
References
Имомова, Д. А., Мирзаева, М. А., & Алимкулов, С. О. У. (2016). Навыки педагога в использовании инновационных технологий в системе современного образования. International scientific review, (9 (19)), 78-79.
Мирзоева, М. А. (2021). СОВРЕМЕННЫЕ ТРЕБОВАНИЯ К ПРОФЕССИОНАЛУ. Журнал естественных наук, 1(1).
Mirzoeva, M. (2022). IMPROVING THE PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE BIOLOGY TEACHERS AS A PEDAGOGICAL PROBLEM. Science and innovation, 1(4), 293-296.
Mirzoeva, M. (2022). ПОВЫШЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ БИОЛОГИИ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА. Science and innovation, 1(B4), 293-297.
Mirzoeva, M. A. (2023). Methods for the Systematic Formation of Biology Teachers as Specialists. Web of Synergy: International Interdisciplinary Research Journal, 2(2), 131-134.
Akhtamovna, M. M. (2023). Digitalization–Development. Web of Synergy: International Interdisciplinary Research Journal, 2(2), 128-130.
Мирзоева, М. А. (2022). Компоненты Профессиональной Компетентности. CENTRAL ASIAN JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES AND HISTORY, 3(12), 228-234.
Мирзоева, М. А., & Ильясов, А. Р. (2021). СЕКРЕТ УРАЖАЙНОСТИ. Журнал естественных наук, 1(1).
Mirzoeva, M. A. (2023). CORRECT FORMATION OF SCIENTIFIC RESEARCH ACTIVITY OF STUDENTS. Open Access Repository, 4(3), 722-729.
Мирзоева, М. А. (2022). ПОВЫШЕНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ БИОЛОГИИ КАК ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПРОБЛЕМА. Журнал естественных наук, 1(2 (7)), 318-321.
Akhtamovna, M. M. (2022). SOIL LIFE. Academicia Globe: Inderscience Research, 3(10), 208-209.
Мирзоева, М. А., & Устемирова, Ш. А. (2021). ДЕКОРАТИВНИЕ РАСТЕНИЕ ДЛЯ САДА. Журнал естественных наук, 1(1).
Мирзоева, М. А., & Шокиров, С. Ш. (2023). АНАЛИЗИ ПО ПРАВИЛЬНОМУ ФОРМИРОВАНИЮ НАУЧНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ СТУДЕНТОВ. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(4), 721-728.
Мирзоева, М. А., & Эргашева, М. Х. (2021). ВЫРАЩИВАНИЕ И РАЗВЕДЕНИЕ КРАСНОГО КАЛИФОРНИЙСКОГО ЧЕРВЯ. Журнал естественных наук, 1(1).
Mirzoeva, M. A. (2023). Oliy Ta’lim Tizimida Genetikani O'qitishning Tizimli Tahlili. AMALIY VA TIBBIYOT FANLARI ILMIY JURNALI, 2(11), 302-307.
Mirzoeva, M. A. (2023). Teaching Genetics: Past, Present and Future. Best Journal of Innovation in Science, Research and Development, 2(10), 246-251.
Mirzoyeva, M. A. (2023). TALABA YOSHLARNING ILMIY-TADQIQOT FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH TENDENSIYALARI. ОБРАЗОВАНИЕ НАУКА И ИННОВАЦИОННЫЕ ИДЕИ В МИРЕ, 22(2), 79-82.
Мирзоева, М. А. (2022). ЦИФРОВИЗАЦИЯ–РАЗВИТИЯ. Uzbek Scholar Journal, 11, 87-94.
Мирзоева, М. А., & Омонова, М. С. (2022). ПОВЫШЕНИЕ ЭФФЕКТИВНОСТИ ПРОЦЕССА ПРОИЗВОДСТВА БИОГУМУСА С ПОМОЩЬЮ КРАСНЫХ КАЛИФОРНИЙСКИХ ЧЕРВЕЙ. Журнал естественных наук, 1(2 (7)), 322-324.
Мирзоева, М. А. (2023). Систематический Анализ Преподавания Генетики В Высших Учебных Заведениях. AMALIY VA TIBBIYOT FANLARI ILMIY JURNALI, 2(12), 587-592.
Мирзоева, М. А. (2024). Преподавание Генетики: Прошлое, Настоящее И Будущее. Research Journal of Trauma and Disability Studies, 3(3), 345-350.
Mirzoeva, M. A. (2024). GENETIKA FANINI O ‘QITISH JARAYONIDA PROFESSIONAL MUHIM SIFATLAR SHAKLLANISHNING INNOVATSION USULLARI. JOURNAL OF HEALTHCARE AND LIFE-SCIENCE RESEARCH, 3(3), 112-116.
Axtamova, M. G., & Axtamovna, M. M. O’QUVCHILARNING IJTIMOIY HAYOTDA O’Z O’RNINI TOPISHI UCHUN KERAKLI BO’LGAN UCH OMIL. II.“ZAMONAVIY FAN VA TA’LIM-TARBIYA: MUAMMO, YECHIM, NATIJA” Respublika miqiyosidagi ilmiy-amaliy, onlayn konferensiya materiallari (5.12. 2020), 206.
Мирзоева, М. А. (2024). СОВРЕМЕННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ В ОБРАЗОВАНИИ. ОБРАЗОВАНИЕ НАУКА И ИННОВАЦИОННЫЕ ИДЕИ В МИРЕ, 43(1), 184-189.
Mirzoeva, M. A. (2024). BAYES ALGORITMMI ASOSIDA KO'P KOMPETENSIYALARNI SINOVI UCHUN ADAPTİV MODEL. Лучшие интеллектуальные исследования, 18(2), 80-85.
Axtamova, M. G., & Axtamovna, M. M. O’QUVCHILARNING IJTIMOIY HAYOTDA O’Z O’RNINI TOPISHI UCHUN KERAKLI BO’LGAN UCH OMIL. II.“ZAMONAVIY FAN VA TA’LIM-TARBIYA: MUAMMO, YECHIM, NATIJA” Respublika miqiyosidagi ilmiy-amaliy, onlayn konferensiya materiallari (5.12. 2020), 206.