БРEНД ОЛИШНИНГ АФЗАЛЛИКЛАРИ
Основное содержимое статьи
Аннотация
Ушбу мақолада бугунги кунда мамалакатимизда контрафакт маҳсулотларнинг муомаласига қарши курашишда қонунчилигимиздаги мавжуд камчиликлар ва жавобгарликни такомиллаштириш масалалари ёритилган.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Интеллектуал мулк ҳуқуқи қонунчилигини такомиллаштириш: назария ва амалиёт муаммолари Юридик фанлар доктори, профессор А.А.Отажонов; юридик фанлар доктори Б.Тошев; юридик фанлар доктори Л.Саидова; юридик фанлар номзоди Ш.Рахмонов; дотс.нт С.Марипова Республика илмий-амалий конференция материаллари. –Т.: Юристлар малакасини ошириш маркази. –178 б. Тошкент – 2021.
АУДИТ Ўқув қўлланма (ИИ қисм) Р.Д. дўсмуратов, Ш.Н. файзиев, И.Н. Қўзиев, А.З. авлоқулов, Ғ.В. пўлатов Тошкент «ИҚТИСОД-МОЛИЯ» 2008
ПАТЕНТШУНОСЛИК Р.С.Қосимов — иқтисод фанлари доктори Тошкент — «Меҳнат» – 2001 384 б.
«Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар» илмий электрон журнали. № 4, май, 2012 йил.
Philip G. Altbach, Liz Reisberg, Laura E. Rumbley (2009). Trends in Global Higher Education: Trasking an Academic Revolution. A report prepared for the UNESCO 2009. Vorld Conference on Higher Education. – р. 10.
Kevin Lane Keller (1998), “Measuring Customer-Based Brand Equity,” in Perspectives of Modern Brand Management, ed. Dr Franz-Rudolf Esch, 989-1010.
Jagdish N. Sheth, Rajendra S. Sisodia and Arun Sharma,The Antecedents and Consequences of Customer-Centric Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science 2000; 28; 55.