O'QUVCHILARNI O'QISH SAVODXONLIGINI OSHIRIB BORISH
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya. Ushbu maqola talabalar o'rtasida o'qish savodxonligini oshirishning samarali strategiyalarini o'rganish va tahlil qilishga qaratilgan. U mavjud adabiyotlarni to'liq ko'rib chiqishni ta'minlaydi, o'qitishning turli usullarini o'rganadi, muvaffaqiyatli savodxonlik dasturlari natijalarini taqdim etadi va o'quvchilarda o'qish qobiliyatini oshirish oqibatlarini muhokama qiladi. Maqola o'qituvchilar, siyosatchilar va ota-onalar uchun o'qish savodxonligini oshirishga birgalikda hissa qo'shish bo'yicha takliflar bilan yakunlanadi.
Информация о статье
Библиографические ссылки
Karima Qosimova ,Safo Matjonov “Ona tili o’qitish metodoikasi” Toshkent “ NOSIR” nashr 2009
Xalqaro tadqiqotlarda boshlang’ich sinf o’quvchilarining o’qish savodxonligini baholash. Boshlang’ich sinf o’quvchilari, metodistlar va soha mutaxassislari uchun metodik qo’llanma.Toshkent:Sharq,2019.
Akramjon O’ktamjonovich Mirzayev. Mamlakatimiz ta’lim tizimida raqamlashtirish va raqamli dunyoda o’qitish va o’rganishning mavjud imkoniyatlari. Academic Research in Educational Sciences. VOLUME 2 | ISSUE 12 | 2021.P.1046
Akramjon O’ktamjonovich Mirzayev. O’quvchilarning raqamli dunyoda o’rganish konsepsiyasi bo’yicha savodxonligini rivojlantirish. Scientific Progress. Volume 2. ISSUE 8 ǀ 2021.P.83
Boshlang‘ich ta’lim bo‘yicha Yangi tahrirdagi davlat ta’lim standarti // «Boshlang’ich ta’lim». Jurnali. Toshkent, 2005. - №5.5,6.
Boshlang‘ich ta’lim bo‘yicha Yangi tahrirdagi o‘quv dasturi // «Boshlang‘ich ta’lim». Jurnali. Toshkent, 2005. - № 5.