GEOGRAFIYA FANINI O’QITISHDA INTERFAOL METODLARNING AHAMIYATI
Основное содержимое статьи
Аннотация
Annotatsiya: O’zbekistoning mustaqillikka erishishi munosabati bilan geografiya ta’limida ham muhim o’zgarishlar sodir bo’ldi. Maktab geografiyasining mazmuni va tuzilishida tarkibiy o’zgarishlar amalga oshirildi. Ayrim o’quv fanlari maktab dasturidan olib tashlandi, ayrimlarining mazmuni o’zgartirildi, ayrim fanlar yangidan yaratilib, o’quv tizimiga joriy qilindi. Ushbu maqolada geografiya fanining zamonaviy o‘qitish metodikalari, fanning maqsad va vazifalari haqida qisqacha so‘z yuritiladi.
Информация о статье
Библиографические ссылки
References:
Karimov. Yuksak malakali mutaxassislar – taraqqiyot omili. -Toshkent:
O‘zbekiston, 1995-yil.
Barkamol avlod – O‘zbekiston taraqqiyoti poydevori. – Toshkent: Sharq, 1997-
yil.
3.X. Vahobov, F. Saydamatov, N. Eshpo‘latov. Geografiya ta‘limida
qo‘llaniladigan pedagogik texnologiyalarni ishlab chiqish. Xalq ta‘limi. 2007-yil. N_1
M. Jo‘raboyev. Geografiya o‘qitishda predmetlararo aloqa. – Toshkent:
O‘qituvchi, 1983-yil.
R. Qurbonniyozov. “O‘zbekiston geografiyasi” qiziqarli savol topshiriqlar. –
Toshkent: O‘qituvchi, 1997-yil.
H. Vahobov, N. R. Alimqulov, N. B. Sultanova. Geografiya o‘qitish metodikasi.
Darslik. Toshkent, 2020-yil.