БРEНД ОЛИШНИНГ АФЗАЛЛИКЛАРИ
Main Article Content
Abstract
Ушбу мақолада бугунги кунда мамалакатимизда контрафакт маҳсулотларнинг муомаласига қарши курашишда қонунчилигимиздаги мавжуд камчиликлар ва жавобгарликни такомиллаштириш масалалари ёритилган.
Article Details
References
Интеллектуал мулк ҳуқуқи қонунчилигини такомиллаштириш: назария ва амалиёт муаммолари Юридик фанлар доктори, профессор А.А.Отажонов; юридик фанлар доктори Б.Тошев; юридик фанлар доктори Л.Саидова; юридик фанлар номзоди Ш.Рахмонов; дотс.нт С.Марипова Республика илмий-амалий конференция материаллари. –Т.: Юристлар малакасини ошириш маркази. –178 б. Тошкент – 2021.
АУДИТ Ўқув қўлланма (ИИ қисм) Р.Д. дўсмуратов, Ш.Н. файзиев, И.Н. Қўзиев, А.З. авлоқулов, Ғ.В. пўлатов Тошкент «ИҚТИСОД-МОЛИЯ» 2008
ПАТЕНТШУНОСЛИК Р.С.Қосимов — иқтисод фанлари доктори Тошкент — «Меҳнат» – 2001 384 б.
«Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар» илмий электрон журнали. № 4, май, 2012 йил.
Philip G. Altbach, Liz Reisberg, Laura E. Rumbley (2009). Trends in Global Higher Education: Trasking an Academic Revolution. A report prepared for the UNESCO 2009. Vorld Conference on Higher Education. – р. 10.
Kevin Lane Keller (1998), “Measuring Customer-Based Brand Equity,” in Perspectives of Modern Brand Management, ed. Dr Franz-Rudolf Esch, 989-1010.
Jagdish N. Sheth, Rajendra S. Sisodia and Arun Sharma,The Antecedents and Consequences of Customer-Centric Marketing, Journal of the Academy of Marketing Science 2000; 28; 55.