MAKTABGACHA YOSHDA O’Z O’ZINI ANGLASH, O’Z O’ZINI BAHOLASH XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract
Bu maqola o'quvchilar va o'qituvchilar uchun taqdim etilgan, uning asosiy maqsadi o'quvchilar o'rtacha yoshlarida o'zlarini taraqqiy etish va rivojlantirishga yordam berishdir. Maqolada, o'quvchilar o'zlarining o'zlarini anglash va o'zlarini baholashni qanday rivojlantirishlari mumkinligi haqida maslahatlar va tavsiyalar beriladi. Ular o'quvchi psixologiyasi va o'quv jarayoni bo'yicha mustaqil fikrlash, shuningdek, o'zlarining o'zini tahlil qilish va o'zaro fikrlarni o'z ichiga olishni o'rganishlari tavsiya etiladi.
Article Details
References
Shamsidinovna, A. M. (2023, April). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARGA BERILADIGAN TA’LIM MAZMUNI. In E Conference Zone (pp. 22-25).
Adilova, M. (2023). THE PSYCHOLOGICAL EFFECT OF TRAPS IN THE SOCIAL NETWORK ON YOUTH MIND AND SPIRITUALITY. Open Access Repository, 4(2), 500-505.
Komilova, A., & Adilova, M. (2023). SHAXS EMOTSIONAL INTELLEKTINING PSIXOLOGIK VA PSIXOFIZIOLOGIK JIXATLARI. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(2).
Komilova, A., & Adilova, M. (2023). AGRESSIYA–OSMIRLARDA YUZAGA KELADIGAN TAJOVUZKORLIK RIVOJLANISHIGA TASIR ETUVCHI FENOMEN SIFATIDA. Журнал Педагогики и психологии в современном образовании, 3(1).
Muratovich, M. E., Kurbon, O., & Shamsiyevna, A. M. (2022). Some features of the formation of mathematical representations in preschoolers in the process of familiarizing them with the size and shape of objects.
Umidjon, Y., & Madina, A. (2023, April). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLADA O ‘ZINI-O ‘ZI ANGLASHDA OILANING ROLI. In E Conference Zone (pp. 11-16).