VETERINARIYA YO‘NALISHIDAGI TALABALARNING KASBIY KOMPITENSIYALARINI RIVOJLANTIRISHDA INGLIZ TILINI O‘QITISHNING O‘ZIGA HOS XUSUSIYATLARI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqola ingliz tilini o‘qitishda o’ziga xos xususiyatlaridan foydalanish bo‘yicha strategiyalarni aniqlashda shuningdek, ingliz tili asosida veterinariya talabalarining kasbiy psixologik salohiyatini namoyon etish usullarini organishga bag‘ishlangan. Maqolada hozirgi kunda ta’lim jarayonnida veterinariya mutaxsisiligi talabalariga ingliz tili o‘qitishda pedtexnologiaylardan foydalanish va darslarning samarali natija berishi o‘qituvchining talabalarni qay darajada qiziqtira olishiga va ularni bilim olishga bo‘g‘liq masalalar ko‘rib chiqilgan.
Article Details
References
Ўзбекистон Республикаси Президенти Шавкат Мирзиёевнинг 2021 йил 6 майда чет тилларини ўқитиш тизимини такомиллаштириш чора-тадбирлари юзасидан видеоселектор йиғилишида сўзлаган нутқидан.
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг “Ўзбекистон Республикаси Соғлиқни сақлаш вазирлиги ҳузуридаги фармацевтика тармоғини ривожлантириш агентлиги фаолиятини ташкил этиш тўғрисида”ги Қарори / ЎзАҚҲТ, 2017. ВМҚ 993-сон
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2019 йил 10 апрелдаги “2019-2021 йилларда Республиканинг фармацевтика тармоғини яна жадал ривожлантириш чора-тадбирлари тўғрисида”ги ПФ-5707-сонли Фармони https://lex.uz/ru/docs/4280358 [Мурожаат санаси: 14.12.2019.].
Брязгунова, Е. Н. Самообразование как основа успешности человека [Электронный ресурс] / Е. Н. Брязгунова. – Режим доступа : http://moluch.ru/conf/ped/ archive/22/2175/. – Загл. с экрана (дата обращения: 02.09.2016)
Исроилова М.Н. Лотин тилини ўқитиш жараёнида тиббиёт олий таълим муассасаси талабаларининг интелектуал маданий ривожлантиришнинг дидактик асосларини такомиллаштириш: Пед. фан... фалсафа док. дисс. (PhD) Т., 2018. 121 б.
Алдакаева, Н. Г. Тетрадь по самообразованию с заметками на полях / Н. Г. Алдакаева, Л. Ю. Яковлева. – Салехард : ИМЦ, 2009 . – 32 с
Маралов, В.Г. Основы самопознания и саморазвития / В.Г. Маралов.- М.: Академия, 2002. С. 83. - 256 с