MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTI MUSIQA RAHBARLARINING KASBIY KOMPETENSIYASINI RIVOJLANTIRISH JARAYONINING METODIK MODELI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Musiqaning juda katta tarbiyaviy imkoniyatlari musiqa rahbari musiqa faoliyatining samaradorligini belgilovchi muhim omillarni amaliyot bilan bog‘lay olganligiga, bola shaxsiga hamda uning musiqiy-ijodiy qobiliyatlarini rivojlantirishga qaratilgan doimiy e’tibori asosidagina yuzaga chiqadi. Ushbu vazifalarni yuqori darajada bajarish musiqa rahbarining kasbiy kompetentligiga borib taqaladi. Kasbiy kompetensiyaga ega musiqa rahbari maktabgacha ta’lim tashkilotlarida musiqiy ta’lim-tarbiyaning o‘ziga xos xususiyatlari, maqsad va vazifalari, qonuniyatlari, nazariy asoslari va uslubiy yo‘nalishlarini belgilaydi.
Article Details
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
“Ilk qadam” davlat o‘quv dasturi (takomillashtirilgan nashri) 2022 yil.
N.Muslimov, M.Usmonboyeva, D.Sayfurov, A.To‘rayev “Pedagogik kompetentlik va kreativlik asoslari”. O‘quv metodik qo‘llanma - Toshkent, 2015y.
I.B.Matyakubov. “Bo’lajak musiqa musiqa rahbarilarining amaliy kompetensiyalarini rivojlantirish” nomli dissertatsiya ishi. Toshkent 2021 yil.
M.N.Xushnazarova. “Maktabgacha ta’lim tashkilotlari tarbiyachilarining kasbiy kompetensiyasini takomillashtirish” nomli dissertatsiya ishi. Toshkent 2021 y.
Sh.S.Sharipova. “Innovatsion ta’lim muhitida rivojlantiruvchi treninglar orqali musiqa rahbarining kasbiy kompetentligini oshirish” nomli dissertatsiya ishi. Toshkent 2020 y.
S.T.Turg‘unov, B.X.Daniyarov, M.A.Umaraliyeva, Sh.S.Shodmonova, Sh.M.Turg‘unova, H.M.Tojiboyeva. “Musiqa rahbarilarning kasbiy mahorat va kompetentligini rivojlantirish”, Toshkent, “Sano-standart” nashriyoti, 2012 y.
Anna Ehrlin, Hans-Olof Gustavsson. The Importance of Music in Preschool Education. Australian Journal of Teacher Education. 2015 y. http://ro.ecu.edu.au/ajte.