INTERNET TARMOG’INING XALQARO VA MILLIY MARKETING SOHASIDA TUTGAN O’RNI
Main Article Content
Abstract
Anotatsiya: Xalqaro kompaniyalarning jivojlanishi va targ’ibot usullarini boshqarish jarayoni marketing faoiliyatining asosiy aspekti hisoblanadi va bularning muvaffaqiyati hozirgi kunda 2 ta jarayon bilan bog’liq, birinchisi maqsadlilik ikkinchisi tizimlilik va shu bilan birga uning xizmatlar ishlab chiqarilishi va rivojlantirilishi, ularga bo’lgan talab o’rganilishi va narxlanishiiga yaqin aloqasiga bog’liq. Xalqaro va milliy kompaniyalarning marketing va rivojlanish aloqalarini boshqarish ularning faoliyatida eng muhim taktik omil bo’lib bormoqda Kichik bizneslarning internetdagi targ’ibot jarayoni biznesmenlarga qisqa vaqt ichida ijobiy samara olishi va xaridorlardan kerakli fikrlar olishiga yordam beradi. Bu maqolada shuningdek tovar va ximatlar savdosidagi kompaniyalarning reklama imkoniyatlarining internetga aloqasi va internet orqali tovar va xizmatlar taklifining asosiy usullari (SEO, SMM , Product placement) o’rganiladi.
Article Details
References
https://cyberleninka.ru/article/n/internet-kak-instrument-mezhdunarodnogo-marketinga/viewer
https://cyberleninka.ru/article/n/internet-kak-instrument-mezhdunarodnogo-marketinga/viewer
Бычкова А.С. Интернет-реклама: преимущества и недостатки // Интернет-маркетинг. – 2018.
Николаев О.В. Маркетинговые стратегии продвижения в интернете // Реклама. Теория и практика. – 2017
Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях / Д. Халилов
Основные виды Интернет-рекламы. https://seopult.ru/subscribe.html?id=133
Алашкин, П. Все о рекламе и продвижении в Интернете.