INTERNET TARMOG’INING XALQARO VA MILLIY MARKETING SOHASIDA TUTGAN O’RNI

Main Article Content

Mullayeva Mehrangiz Axtamovna
Uralova Nilufar Nurali qizi

Abstract

Anotatsiya: Xalqaro kompaniyalarning jivojlanishi va targ’ibot usullarini boshqarish jarayoni marketing faoiliyatining asosiy aspekti hisoblanadi va bularning muvaffaqiyati hozirgi kunda 2 ta jarayon bilan bog’liq, birinchisi maqsadlilik ikkinchisi tizimlilik va shu bilan birga uning xizmatlar ishlab chiqarilishi va rivojlantirilishi, ularga bo’lgan talab o’rganilishi va narxlanishiiga yaqin aloqasiga bog’liq. Xalqaro va milliy kompaniyalarning marketing va rivojlanish aloqalarini boshqarish ularning faoliyatida eng muhim taktik omil bo’lib bormoqda  Kichik bizneslarning internetdagi targ’ibot jarayoni biznesmenlarga qisqa vaqt ichida ijobiy samara olishi va xaridorlardan kerakli fikrlar olishiga yordam beradi. Bu maqolada shuningdek tovar va ximatlar savdosidagi kompaniyalarning reklama imkoniyatlarining internetga aloqasi va internet orqali tovar va xizmatlar taklifining asosiy usullari (SEO, SMM , Product placement)  o’rganiladi.

Article Details

How to Cite
Mullayeva Mehrangiz Axtamovna, & Uralova Nilufar Nurali qizi. (2023). INTERNET TARMOG’INING XALQARO VA MILLIY MARKETING SOHASIDA TUTGAN O’RNI. PEDAGOGS, 45(2), 88–96. Retrieved from https://pedagogs.uz/ped/article/view/234
Section
Статьи

References

https://cyberleninka.ru/article/n/internet-kak-instrument-mezhdunarodnogo-marketinga/viewer

https://cyberleninka.ru/article/n/internet-kak-instrument-mezhdunarodnogo-marketinga/viewer

Бычкова А.С. Интернет-реклама: преимущества и недостатки // Интернет-маркетинг. – 2018.

Николаев О.В. Маркетинговые стратегии продвижения в интернете // Реклама. Теория и практика. – 2017

Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях / Д. Халилов

Основные виды Интернет-рекламы. https://seopult.ru/subscribe.html?id=133

Алашкин, П. Все о рекламе и продвижении в Интернете.