KASB-HUNAR MAKTABLARIDA AMALIY DARSLARNI SAMARALI O‘TKAZISH
Main Article Content
Abstract
Ushbu maqolada kasb-hunar maktablarida amaliy darslarni samarali o‘tkazishning ahamiyati va usullari yoritilgan. Ta’lim jarayonida amaliy mashg‘ulotlarning rolini oshirish, o‘quvchilarning kasbiy ko‘nikmalarini rivojlantirish, zamonaviy pedagogik metodlarni qo‘llash va dars samaradorligini oshirishga qaratilgan tavsiyalar keltirilgan.
Article Details
References
Sh.M.Mirziyoyev Milliy tiklanishdan- milliy yuksalish sari. T- “Ozbekiston”- 2020.394 bet.
N.H.Hakimov, M.M.Aliqulova Yuqori sinflar ta’lim jarayonini ijtimoiy pedagogik loyihalashtirish metodikasi.T-2015.
F.A.Normatova, Jamiyatni ma’naviy –ma’rifiy yangilanish jarayonida milliy va umuminsoniy qadriyatlar uyg‘unligi. “BAQTRIYA – TOXARISTON BUYUK IPAK YO‘LIDA” mavzusida Xalqaro miqyosidagi ilmiy – amaliy anjuman maqolalar to‘plami,Termiz 2022 y.
Tolipov O’.Q. Usmonboyeva M. Pedagogik texnologiyalarning tadbiqiy asoslari (o’quv qo’llanma). – T.: “Fan“ nashriyoti, 2006y.
F.A.Normatova, Yoshlarda tarixiy ongni shakllantirishning dolzarb masalalari. “Texnika va texnologiya fanlar sohalarining innovatsion masalalari” mavzusidagi xalqaro-ilmiy texnik anjuman matereallari konferensiya.Termiz 2020 yil.