O’YIN TEXNOLOGIYALARI ORQALI TARBIYALANUVCHILAR NUTQINI RIVOJLANTIRISH

Main Article Content

Setimuratova Rayhon Aytmuratovna

Abstract

O'yinlar va o'yinchoqlar bolalar nutqini rivojlantirishda muhim rol o'ynaydi. Interaktiv o'yinlar orqali bolalar og'zaki muloqotga kirishadilar, so'z boyligini kengaytiradilar, artikulyatsiyani yaxshilaydilar va tildan samarali foydalanish uchun zarur bo'lgan kognitiv qobiliyatlarni oshiradilar. Ushbu maqola nutqni rivojlantirishga hissa qo'shadigan har xil turdagi o'yinlar va o'yinchoqlarni o'rganadi, ularning ijtimoiy o'zaro ta'sirga, tilni o'zlashtirishga va bolalarning umumiy muloqot qobiliyatlariga ta'sirini ta'kidlaydi.

Article Details

How to Cite
Setimuratova Rayhon Aytmuratovna. (2024). O’YIN TEXNOLOGIYALARI ORQALI TARBIYALANUVCHILAR NUTQINI RIVOJLANTIRISH. PEDAGOGS, 60(1), 174–178. Retrieved from https://pedagogs.uz/ped/article/view/1589
Section
Статьи

References

Amerika nutq-til-eshitish assotsiatsiyasi (ASHA). (2023). Nutq tovushining buzilishi. https://www.asha.org/public/speech/disorders/speech-sound-disorders/ dan olindi

Golinkoff, R. M., Xirsh-Pasek, K., Singer, D. G. va Berk, L. E. (2020). O'yin = O'rganish: O'yin bolalarning kognitiv va ijtimoiy-emotsional rivojlanishini qanday rag'batlantiradi va kuchaytiradi. Oksford universiteti matbuoti.

Xirsh-Pasek, K., Zosh, J. M., Golinkoff, R. M., Grey, J. H., Robb, M. B. va Kaufman, J. (2021). Ta'limni "ta'lim" ilovalariga joylashtirish: O'rganish fanidan saboqlar. Psixologiya fanlari jamoat manfaatlarida, 22(2), 75-141. doi: 10.1177/1529100620981863

Smit, L. B., Jons, S. S. va Landau, B. (2019). Idrok, harakat va idrokni rivojlantirish: modulli yondashuv. MIT matbuoti.