MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TA’LIM-TARBIYAVIY FAOLIYATNI TO‘G‘RI TASHKIL ETISH YO‘LLARI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotida ta’lim-tarbiyaviy faoliyatni to‘g‘ri tashkil etishda tarbiyachining yetakchilik roli va uning to‘g‘ri tashkil etishining mazmuni xaqida fikr yuritilgan.
Article Details
References
ILK QADAM Davlat o‘quv dasturi /Takomillashtirilgan ikkinchi nashr/ Toshkent 2022
Xoliqov A. Pedagogik mahorat. - T.: Darslik. Iqtisod -moliya, 2011. 420 b.
Ishmuhamedov R., Abduqodirov A., Pardaev A. Ta’limda innovatsion texnologiyalar / Ta’lim muassasalari o‘qituvchi-o‘qituvchilari uchun amaliy tavsiyalar. – T.: “Iste’dod” jamg‘armasi, 2008. – 180 b.
Abdurahmonovna, N. M. (2021). Pedagogical and Psychological Aspects of Professional Sustainability of Future Teachers.
Bustanovna, I. D. (2021). Socio-ethnic factors of psychological adaptation of foster-families and children. ACADEMICIA: An International Multidisciplinary Research Journal, 11(6), 34-37
аҳматова Ф. Ғ. ИҚТИДОРЛИ ЎҚУВЧИЛАР БИЛАН ИШЛАШНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК ЎЗИГА ХОСЛИКЛАРИ //PEDAGOGS jurnali. – 2022. – Т. 7. – №. 1. – С. 669-680.