MAKTAB O'QUVCHILARINI KASB HUNARGA YO'NALTIRISHDA PSIXOLOGNING ROLI
Main Article Content
Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqola psixologlarning maktab o'quvchilarining kasbiy yo'nalishiga sezilarli ta'sirini yoritib beradi, ularning martaba rivojlanishining ijobiy natijalarini rag'batlantirish va o'quvchilarning umumiy farovonligi va muvaffaqiyatini oshirishdagi rolini ta'kidlaydi. Taqdim etilgan ma'lumotlar maktab o'quvchilarining ma'lumotli va mazmunli kasbiy qarorlar qabul qilishlari uchun zarur vositalar va resurslarga ega bo'lishini ta'minlash uchun kasbga yo'naltirish dasturlariga psixologik yordamni kiritish muhimligini ta'kidlaydi.
Article Details
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
G‘oziyev E., Mamedov K. Kasb psixologiyasi. – T.: O‘zMU, 2003. 156-b
Yusupova F. I. O‘quvchilar individual tayyorgarligini amalga oshirishning pedagogik-psixologik jihatlari. “Xalq ta’limi” jurnali. 2005. №5. 90-93-b.
Maxmudova .D. “O‘quvchilarni kasbga yo‘naltirishga oid pеdagogi k faoliyat elеmеnt lari orasidagi uzviylik va uzluksizlikni ta’minlash”. Xalq ta’limi jurnali. №3 son, 57-58 bet.
www.ziyonet.uz