MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING MULOQOTCHANLIGINI TEATR FAOLIYATI ASOSIDA RIVOJLANTIRISH MEXANIZMI

Main Article Content

Rakhmanova Gulrukh Ubaydullayevna
Tadjiyeva Feruza Mahamatodilovna

Abstract

Annotatsiya. Ushbu maqola teatr faoliyatini maktabgacha yoshdagi bolalarda
muloqotni rivojlantirish vositasi sifatida birlashtirish samaradorligini o'rganadi.
Tadqiqot drammaga asoslangan aralashuvlarning og'zaki va og'zaki bo'lmagan
muloqot qobiliyatlarini oshirishga, ijtimoiy o'zaro ta'sirlarni rivojlantirishga va yosh
o'quvchilarda hissiy ifodani targ'ib qilishga ta'sirini o'rganadi. Adabiyotlarni keng
qamrovli ko'rib chiqish orqali avvalgi tadqiqotlarda qo'llanilgan turli usullar o'rganiladi
va ushbu tadqiqotlar natijalari maktabgacha ta'limda teatr faoliyatini birlashtirishning
potensial foydalari haqida tushuncha berish uchun tahlil qilinadi.

Article Details

How to Cite
Rakhmanova Gulrukh Ubaydullayevna, & Tadjiyeva Feruza Mahamatodilovna. (2024). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING MULOQOTCHANLIGINI TEATR FAOLIYATI ASOSIDA RIVOJLANTIRISH MEXANIZMI . PEDAGOGS, 50(1), 181–186. Retrieved from https://pedagogs.uz/index.php/ped/article/view/754
Section
Статьи

References

Adabiyotlar.

О’zbekistоn Respublikаsining ilk vа mаktаbgаchа yоshdаgi bоlаlаr

rivоjlаnishigа qо’yilаdigаn Dаvlаt tаlаblаri // Qоnun hujjаtlаri mа’lumоtlаri milliy

bаzаsi, 04.07.2018 y., 10/18/3032/1450-sоn.

О’zbekistоn Respublikаsi Vаzirlаr Mаhkаmаsining 2019 yil 13 mаydаgi

“Mаktаbgаchа tа’lim tаshkilоtlаri fаоliyаtini yаnаdа tаkоmillаshtirish tо’g’risidа”gi

-sоn Qаrоri // Qоnun hujjаtlаri mа’lumоtlаri milliy bаzаsi, 14.05.2019 y.,

/19/391/3120-sоn.

“Ilk qаdаm” mаktаbgаchа tа’lim muаssаsаsining о’quv dаsturi. – Tоshkent,

– 43 b.

Киселева О.И. Развитие коммуникативного потенциала личности как

основа позитивной социализации ребенка в условиях непрерывного образования

(к обоснованию педагогического эксперимента) / О.И. Киселева // Вестник

Томского государственного педагогического университета. – 2003. – №2. – С.

–45.

Кондрашова Н.В. Формирование у детей 6–7 лет представлений о дружбе

посредством театрализованных игр в условиях стандартизации дошкольного

образования / Н.В. Кондрашова, А.С. Текаева // Science Time. – 2015. – №1 (13).

– С. 235–240.

Лесняк И.В. Педагогический потенциал театрализованной деятельности в

формировании коммуникативных навыков детей дошкольного возраста / И.В.

Лесняк // Вестник Тамбовского университета. Серия: Гуманитарные науки. –

– №7. – Т.99. – С. 118–125.

Мойсюк А.А. Формирование коммуникативной компетентности старших

дошкольников социальная готовность дошкольников к вхождению в систему

школьного обучения как это можно понимать? / А.А. Мойсюк, Э.В. Иванькова,

Е.А. Колесникова // Муниципальное образование: инновации и эксперимент. –

– №2. – С. 28–33.

Shаripоv Sh.S. О’quvchilаr kаsbiy ijоdkоrligi uzviyligini tа’minlаshning

nаzаriyаsi vа аmаliyоti: ped.fаn.dоkt...diss.аvtоref. –T.: 2012. – 46 b. 9.

Rakhmonova G.U. Successive Development of the Creative Person in the 8268

Volume Continuous Education/ Spanish Journal of Innovation and Integrity ISSN:

-:Volume:25, Dec-2023/ http://sjii.indexedresearch.org /115-118 bet

Rakhmonova G.U. Modern Scientific Research International Scientific

Journal

Volume 1 Issue 10 https://academicsresearch.ru/index.php/MSRISJ