BOSHLANG'ICH SINF O'QUVCHILARIDA O'QUV JARAYONIGA MOSLASHUVINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Main Article Content

Uzakbaeva Venera Abatbaevna

Abstract

Annotatsiya: Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining oquv
jarayoniga moslashuvining psixologik xususiyatlari haqida keng yoritilgan.

Article Details

How to Cite
Uzakbaeva Venera Abatbaevna. (2024). BOSHLANG’ICH SINF O’QUVCHILARIDA O’QUV JARAYONIGA MOSLASHUVINING PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI . PEDAGOGS, 50(1), 146–150. Retrieved from https://pedagogs.uz/index.php/ped/article/view/749
Section
Статьи

References

Adabiyotlar:

G‘oziyev, E. (2010). Umumiy psixologiya. Yangi asr avlodi.

Davletshin, M. (2002). Umumiy psixologiya. TDPU

Ochilob F.I. Ilg‘or pedagogik texnologiyalar asosida boshlang‘ich sinflarda dars

samaradorligini oshirish xususiyatlari. Zamonaviy ta’lim / СОВРЕМЕННОЕ

ОБРАЗОВАНИ. 2016. 5. -7 s.

Mavlyanova R.A. Paxmankulova N.X Boshlang‘ich ta’limda innovatsiya

(metodik qo‘llanma). -Toshkent, 2017. -195 s.

Hamre, B. K., & Pianta, R. C. (2001). Erta o'qituvchi va bola munosabatlari va

sakkizinchi sinfgacha bolalar maktabining natijalari traektoriyasi. Bola Rivojlanishi,

(2), 625-638.

Horovits-Kraus, T., Vannest, J. J., & Holland, S. K. (2013). Bolalar va

o'spirinlarda hikoyani tushunish va malakali o'qish uchun asab tizimining bir-biriga

o'xshashligi. Neuropsychologia, 51 (13), 2651-2662.

Kellam, S. G., Ling, X., Merisca, R., Jigarrang, C. H., & Ialongo, N. (1998).

Birinchi sinf sinfidagi tajovuzkorlik darajasining o'rta maktabga tajovuzkor xatti-

harakatlarning borishi va moslashuvchanligiga ta'siri. Rivojlanish va psixopatologiya,

(2), 165-185.

Trivette, C. M., Dunst, C. J., Hamby, D. V., & O'herin, C. E. (2009). Kattalarni

o'rganish usullari va strategiyalarining xususiyatlari va oqibatlari. Qishki Tadqiqot

Sintezlari, 2(2), 1-34.

Ventsel, K. R. (1993). Yaxshi bo'lish baho beradimi? O'rta maktabda ijtimoiy

xulq-atvor va akademik kompetentsiya. Ta'lim psixologiyasi jurnali, 85(2), 357.