MATEMATIKA OʻQITISHDA OʻQUVCHILARNI KREATIV FIKRLASHGA OʻRGATISH

Main Article Content

Aslanova Dilfuza Ziyadullayevna

Abstract

Annotatsiya. Ushbu maqola matematik ta'limda fikrlashni rivojlantirishning
ahamiyatini o'rganadi va o'qitishning samarali usullari haqida tushuncha beradi. Asosiy
e'tibor talabalarni matematik muammolarga innovatsion istiqbollar bilan yondashishga
undash va shu bilan ularning muammolarni hal qilish ko'nikmalarini oshirishga
qaratilgan. Maqola adabiyotlar tahlilini birlashtiradi, o'qitishning turli usullarini
muhokama qiladi, tadqiqotlar natijalarini taqdim etadi va matematika sinfida kreativ
fikrlashni rivojlantirish bo'yicha takliflar bilan yakunlanadi.

Article Details

How to Cite
Aslanova Dilfuza Ziyadullayevna. (2024). MATEMATIKA OʻQITISHDA OʻQUVCHILARNI KREATIV FIKRLASHGA OʻRGATISH . PEDAGOGS, 50(1), 126–129. Retrieved from https://pedagogs.uz/index.php/ped/article/view/745
Section
Статьи

References

Adabiyotlar:

Rabbimov M. (2021). Boshlang‘ich sinf matematika darslarida o‘qitish

vositalardan foydalanish xususida. Журнал инновации в начальном

образовании, 1(1).

Qazibekov M., & Muhlisa O. (2022). Matematika darslarida o‘quvchilarning

mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish vositalari. Журнал математики и

информатики, 2(2).

Саидова М., & Рахмонова А. (2022). Boshlang‘ich sinf matematika darslarida

mustaqil topshiriqlardan foydalanish usullari va ahamiyati. Общество и

инновации, 3(2), 84–90.

Yusupova S. (2021). Boshlang‘ich sinf matematika darslarida algebraik

materiallarni o‘qitishda kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan ta’lim

darajalari tahlili. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social

sciences, 1(9), 914–920.

kizi Yusupova S.T., & Sayidrahimova D.S. (2022). About the classification of

religious texts. Eurasian Journal of Academic Research, 2(2), 63–65.

kizi Yusupova S.T. (2019). Study of religious functional style in the world

linguistics. Scientific Bulletin of Namangan State University, 1(12), 173–178.

Sayidmahamadjanovna S.D. (2022). About the classification of religious texts.

Eurasian Journal of Academic Research, 2(2), 63–65. 10. Abdazimova H. (2022).

Pedagogika fanining ilmiy-tadqiqot metodlaridan foydalanish. Scientific

progress, 3(4), 271–274