MASHINA MEXANIZMLAR NAZARIYASI.

Основное содержимое статьи

Raximova Ixlas Raxmatovna

Аннотация

Annotatsiya. Ushbu maqola aqlli tizimlarni boshqaradigan asosiy tamoyillarni ochishga qaratilgan mashina mexanizmi nazariyasining murakkab sohasiga kirib boradi. Adabiyotlarni keng qamrovli tahlil qilish orqali turli modellar, usullar va algoritmik paradigmalar o'rganiladi. Tadqiqot kognitiv jarayonlar va neyron tarmoqlar orqasidagi mexanizmlarni sinchkovlik bilan tekshirishni o'z ichiga oladi va sun'iy intellektning murakkab ishlashi haqida tushuncha beradi. Usullar bo'limida aqlli tizimlarni ishlab chiqishda asosiy yondashuvlar, natijalar bo'limida esa ularni amalga oshirish natijalari keltirilgan. Muhokama bo'limi topilmalarni tanqidiy baholaydi, bu esa ushbu rivojlanayotgan sohada kelajakdagi tadqiqotlar uchun yakuniy mulohazalar va takliflarga olib keladi.

Информация о статье

Как цитировать
Raximova Ixlas Raxmatovna. (2024). MASHINA MEXANIZMLAR NAZARIYASI. PEDAGOGS, 48(1), 175–178. извлечено от https://pedagogs.uz/index.php/ped/article/view/598
Раздел
Статьи

Библиографические ссылки

Ubaydullayev S. Механизм ва машиналар фанини ўргатишга тизимий ѐндошув //Архив Научных Публикаций JSPI. – 2020.

Ubaydullayev S. Материаллар қаршилиги фанини ўқитишнинг янги информацион технологияси //Архив Научных Публикаций JSPI. – 2020.

Ubaydullayev S. Программно-методическая система и мониторинг преподавания дисциплины «Машиноведение» //Архив Научных Публикаций JSPI. – 2020.

Туракулов, Х. А., Убайдуллаев, С., Туракулов, О. Х., & Хамидов, Д. А. Программно-методическая система и мониторинг преподавании дисциплины «Mашиноведение».

Yo'ldoshev M. et al. Talabalar texnik ijodkorligida tadqiqot ob‟ektlariga qo‟yiladigan talablar //Физико-технологического образование. – 2021. – №. 2.

Тагаев, Х., Алкаров, К. Х., Каримов, О. О., & Юлдашев, М. (2019). Педагогические основы обеспечения стабильности роста и развития системы научно-технического творчества студентов (Модель" Руководитель-Участник Творческая деятельность"). Поволжский педагогический поиск, (2), 112-119