BOSHLANG’ICH TA’LIMDA INKLYUZIV SINFLARNI TASHKIL ETILISHIDA O‘QITUVCHINING FAOLIYATI

Main Article Content

Saparova Umida Baxromovna
Berdiqobilova Kamola O‘ktamovna

Abstract

Annotatsiya: Ushbu maqolada boshlang’ich ta’limning inklyuziv sinflarida o‘qituvchining faoliyati haqida so‘z yuritiladi.

Article Details

How to Cite
Saparova Umida Baxromovna, & Berdiqobilova Kamola O‘ktamovna. (2023). BOSHLANG’ICH TA’LIMDA INKLYUZIV SINFLARNI TASHKIL ETILISHIDA O‘QITUVCHINING FAOLIYATI. PEDAGOGS, 46(1), 103–106. Retrieved from https://pedagogs.uz/index.php/ped/article/view/116
Section
Статьи

References

Foydalanilgan adabiyotlar:

Kobilova Sh.X. Inklyuziv ta’lim jarayoniga ilmiy pedagogik yondashuv / “Pedagogik ta’lim, innovatsion gʻoyalar va texnologiyalarning ilmiy-nazariy asoslarini yaratish va uni amaliyotga joriy etish” Xalqaro ilmiy-amaliy onlayn konferensiyasi 2023-yil, 15-iyun. - B.566-568

Kobilova Sh.X. Pedagogical approaches to formation of life safety competence of students with disabilities in practical activity // Academicia: An International Multidisciplinary Research Journal ISSN: 2249-7137 Vol. 13, Issue 1, January 2023.- S. 72-78 (Impact Factor 8.252)

Назарова Н.М. К проблеме разработки теоретических и методологических основ образовательной интеграции / Н.М. Назарова // Психологическая наука и образование. –2011. – № 3. – С. 5-11

Пенин Г. Н. Социально-правовые аспекты инклюзивного обучения лиц с овз в России // Univеrsum: Вестник Герценовского университета. 2/2012.-С.53-54.

Штофф В.А. Роль модели в познании / В.А. Штофф. – Л.: Изд-во ЛГУ, 1963. – 127 с