ALOHIDA YORDAMGA MUHTOJ BOLALARNI INKLYUZIV TAʼLIM SINFLARIDA TAHSIL OLISHLARI VA YUZAGA KELAYOTGAN KAMCHILIKLAR

Main Article Content

Bannayeva Matluba Olimjon qizi
Akbaraliyeva Saida Muhammad qizi

Abstract

Anatotsiya: Bugungi kunda mamlakatimizda inklyuziv taʼlim sohasiga katta eʼtibor qaratilmoqda. Bu borada Respublikamiz hududlarida keng qamrovli islohotlar amalga oshirilmoqda. Ushbu qonunlar asosida Respublikamiz hududlarida bosqichma-bosqich tarzda ishlar olib borilmoqda. Biroq  xalq ta’limi tizimida alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarni o‘qitish uchun inklyuziv ta’lim tizimini tashkil etish, ularning ta’lim olishga bo‘lgan teng huquqlarini ta’minlash borasida ayrim bo‘shliq va kamchiliklar ham mavjud. Ushbu maqolada bu toʻgʻrisida toʻliq bayon etilgan. Va yuzaga kelayotgan muammolarning qisqacha yechimi keltirilgan.

Article Details

How to Cite
Bannayeva Matluba Olimjon qizi, & Akbaraliyeva Saida Muhammad qizi. (2024). ALOHIDA YORDAMGA MUHTOJ BOLALARNI INKLYUZIV TAʼLIM SINFLARIDA TAHSIL OLISHLARI VA YUZAGA KELAYOTGAN KAMCHILIKLAR. PEDAGOGS, 54(2), 154–157. Retrieved from https://pedagogs.uz/index.php/ped/article/view/1015
Section
Статьи

References

30.04.2023. O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi (lex.uz)

O‘zbekiston Respublikasining Qonuni, 23.09.2020 yildagi O‘RQ-637-son

O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarori, 25.01.2024 yildagi 46-son Alohida ta’lim ehtiyojlari bo‘lgan bolalarning ta’lim olishlarini tashkil etish va ularni reabilitatsiya qilish tizimini takomillashtirish chora-tadbirlari to‘g‘risida

https://cyberleninka.ru/article/n/inklyuziv-ta-limda-bolalar-adabiyoti-pedagogik-instrument-sifatida/viewer

Р. Ш. ШОМАХМУДОВА МАХСУС ВА ИНКЛЮЗИВ ТАЪЛИМ ХАЛКАРО ВА МИЛЛИЙ ТАЖРИБАЛАР Услубий кулланма

P.M.Po‘Iatova, L.Sh.Nurmuxamedova, D.B.Yakubjonova, Z.N.Mamarajabova , Sh.M.Amirsaidova, A. D.Sultonova MAXSUS PEDAGOGIKA О‘zbekiston Respublikasi Oliy va о‘rta maxsus ta ’lim vazirligi tomonidan darslik sifatida tavsiya etilgan TOSHKENT - 2014