BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA BOLALARNING CHET TILLARDAN NUTQINI O’STIRISH UCHUN INTERFAOL TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH

Main Article Content

Eshim Mardonov
Nafosat Salimova

Abstract

Annotatsiya. Maqola boshlang'ich ta'lim yo’nalishida o'qiyotgan bolalarda nutq qobiliyatini ko'nikma sifatida rivojlantirish masalasi tahliliga bag’ishlangan. Maqolaning maqsadi nutqni takomillashtirishning ushbu maqsadiga erishish uchun ma'lum interaktiv usullardan foydalanish bo'lib, unda ma'lum usullar va texnologiyalar muhokama qilinadi va uning ta'siri va afzalliklari ochib beriladi. Mualliflar bir nechta texnologiyalarni atroflicha tahlil qilishga va boshlang'ich ta'limda chet tillarini o'qitishda ularning afzalliklarini asoslab berishgan.

Article Details

How to Cite
Eshim Mardonov, & Nafosat Salimova. (2024). BOSHLANG‘ICH TA’LIMDA BOLALARNING CHET TILLARDAN NUTQINI O’STIRISH UCHUN INTERFAOL TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH. PEDAGOGS, 54(2), 99–104. Retrieved from https://pedagogs.uz/index.php/ped/article/view/1006
Section
Статьи

References

Vang, Y., Chjan, Y. va Yin, L. (2020). Kompyuter yordamida talaffuz o'rgatishning xitoylik o'quvchilarning talaffuz aniqligiga ta'siri: meta-tahlil. Kompyuter yordamida til o'rganish, 33(7-8), 863-892.

Chjan, Y. va Liu, M. (2018). Avtomatlashtirilgan nutqni aniqlashga asoslangan nutq amaliyotining Xitoy tilini o'rganuvchilarning og'zaki nutqiga ta'siri. Til oʻrganish va texnologiya, 22(2), 124-145.

Eskenazi , M. va Zechner , K. (2012). Kompyuter yordamida til o'rganish uchun intonatsiya treningi. Kompyuter nutqi va tili, 26(3), 167-186.

Lambert, J. (2002). Raqamli hikoyalar: hayotni suratga olish, hamjamiyat yaratish. Digital Diner Press.

Robin, BR (2008). Raqamli hikoyalar: XXI asr sinfi uchun kuchli texnologiya vositasi. Nazariya amaliyotga, 47(3), 220-228.

Ohler , J. (2008). Sinfda raqamli hikoyalar: savodxonlik, o'rganish va ijodkorlik uchun yangi media yo'llari. Corwin Press.

Li, SH, Chang, B. va Huang, Y. (2019). Kompyuter yordamida talaffuzni o'rgatish va uning L2 talaffuz aniqligini oshirishga ta'siri: A m eta-tahlil. Til oʻrganish va texnologiya, 23(2), 124-142.

Ginter , A. va Dimova , S. (2020). Ingliz unlilarini ishlab chiqarishni yaxshilash uchun kompyuter yordamida talaffuzni o'rgatish samaradorligi: tizimli ko'rib chiqish. Kompyuter yordamida til o'rganish, 33(3), 209-244.

Ribeiro, S., & Sanches , I. (2017). Til o'rganishda nutqni aniqlash texnologiyasi: tizimli tahlil. Ta'lim texnologiyasi va jamiyati, 20(2), 113-126.

Zhang, Y. va DeSmet , P. (2016). Nutqni avtomatik aniqlash va uning talaffuzni o'rgatishga ta'siri. Til o‘rgatish, 49(1), 15-36.